🚚 DORUČENÍ ZDARMA PRO OBJEDNAVKY NAD 990 Kč

Doručení 3 až 10 pracovních dnů

Vrácení zboží, reklamace

Společnost Brushme se snaží, aby vaše nakupování bylo úspěšné.

Jednou zakoupené objednávky nelze zrušit. V případě, že storno není možné, musí zákazník počkat, až výrobek obdrží, a provést vrácení v souladu s našimi pravidly pro vracení zboží.

VRACENÍ

Naši zákazníci mají právo požádat o vrácení výrobku do 14 pracovních dnů od doručení zásilky.

Zákazník má právo požádat o vrácení peněz nebo obdržet nový výrobek v závislosti na dostupnosti výrobku.

Pokud je výrobek:

je vadný (je viditelně poškozený);
se zcela liší od objednávky (objednaný výrobek A - obdržený výrobek B).
V případě, že výrobek není k dispozici, budou mu vráceny finanční prostředky.


K vrácení potřebujeme účtenku nebo doklad o nákupu.

Prosíme, neposílejte svůj nákup zpět výrobci. Adresní údaje vám sdělíme přímo při kontaktování e-mailem.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ (POKUD SE VZTAHUJE)

Po obdržení a kontrole vráceného zboží vám zašleme e-mail s oznámením, že jsme vrácené zboží obdrželi. Rovněž vám oznámíme, zda bylo vrácení schváleno nebo zamítnuto.

V případě schválení bude vrácení peněz provedeno stejným způsobem jako nákup nebo vás požádáme o číslo bankovního účtu, na který vám zašleme náklady.


ZPOŽDĚNÉ NEBO CHYBĚJÍCÍ VRÁCENÍ ZBOŽÍ (POKUD SE TÝKÁ)

Pokud jste dosud neobdrželi vrácené peníze, zkontrolujte nejprve znovu svůj bankovní účet.

Poté se obraťte na vydavatele své bankovní karty. Může trvat až 14 dní, než budou vaše vrácené peníze oficiálně odeslány.

Pokud jste toto všechno udělali a stále jste neobdrželi náhradu, kontaktujte nás na adrese support@brushme.czl.

Uveďte prosím číslo své objednávky a prodejní položky (pokud jsou k dispozici).

VÝMĚNA (POKUD JE TO RELEVANTNÍ)

Vyměňujeme pouze vadné nebo poškozené zboží. Pokud si přejete vyměnit za stejné zboží, napište nám prosím na adresu support@brushme.cz.


ZASÍLÁNÍ ZBOŽÍ ZPĚT

Pro více informací nám napište na support@brushme.cz.

Pokud jste se rozhodli a chcete nám výrobky vrátit, budete zodpovědní za úhradu vlastních nákladů na zpětné zaslání. Náklady na dopravu se nevracejí. Pokud vám budou vráceny peníze, náklady na zpětné zaslání vám budou odečteny od vrácených peněz.

V závislosti na místě, kde žijete, se může lišit doba, za kterou k vám vyměněný výrobek dorazí.


PODMÍNKY PRO PODÁNÍ ŽÁDOSTI O VÝMĚNU NEBO VRÁCENÍ PENĚZ:


Po uplynutí 14 pracovních dnů nebude žádost o vrácení peněz přijata. Žádná žádost o vrácení peněz nebude přijata před doručením zboží.

Náklady na dopravu hradí zákazník.

Vrácení peněz provedeme pouze stejným způsobem platby, který zákazník použil původně.

Položky, které jsou poškozené, špinavé, pozměněné nebo nejsou v původních krabicích či sáčcích, nebudou přijaty k vrácení.

Po zaslání potvrzení o vrácení zboží zákazníkovi může trvat 7 až 14 pracovních dnů, než se vrácení projeví na výpisu z účtu.
Chcete-li uplatnit své právo na výměnu nebo vrácení výrobku, musíte nás kontaktovat e-mailem na adrese support@brushme.cz.

VÝMĚNA VÝROBKU, REKLAMACE

- Základ a rozsah odpovědnosti prodávajícího vůči zákazníkovi v případě, že prodaný výrobek má fyzickou nebo právní vadu (záruku), jsou vymezeny obecně závaznými právními předpisy, zejména občanským zákoníkem.

Zákazník může uplatnit reklamaci po obdržení. zboží do 14 kalendářních dnů.

Reklamaci může Zákazník uplatnit např:

v elektronické podobě prostřednictvím e-mailu na adresu: brushme@gmail.com ;
Doporučujeme, aby Zákazník v popisu reklamace uvedl:

(1) informace a okolnosti týkající se předmětu reklamace, zejména druh a datum závady;

(2) požadavek na způsob uvedení Výrobku do souladu s Kupní smlouvou nebo prohlášení o snížení ceny či odstoupení od Kupní smlouvy;

(3) kontaktní údaje stěžovatele - usnadní a urychlí to vyřízení reklamace Prodávajícím.

Požadavky uvedené v předchozí větě mají pouze doporučující charakter a nemají vliv na účinnost reklamací podaných s vynecháním doporučeného popisu reklamace.

- Prodávající je povinen reagovat na reklamaci zákazníka bezodkladně, nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne jejího podání. Nevyjádření prodávajícího ve výše uvedené lhůtě znamená, že prodávající uznal reklamaci za oprávněnou.
Pokud je pro reakci Prodávajícího na reklamaci Zákazníka nebo pro uplatnění práv Zákazníka vyplývajících ze záruky nutné doručit Produkt Prodávajícímu, bude Zákazník Prodávajícím vyzván, aby Produkt doručil na náklady Prodávajícího na následující adresu

- Zásilky zaslané na dobírku nepřijímáme. Zásilka by měla být zaslána jako doporučená zásilka.

- Výrobky by měly být řádně zabaleny a chráněny před poškozením.

- Vrácený výrobek by měl být zaslán zpět spolu s obdrženou sadou dokumentů.

Přímé náklady na výměnu zboží nese zákazník.

- Výměna za dražší výrobek: Je třeba uhradit rozdíl v ceně + náklady na opětovné zaslání. Pro výpočet rozdílu za zboží nám zašlete zprávu na support@brushme.cz a my vám odpovíme, na jaký účet rozdíl slevíme.

- Výměna za levnější výrobek: Od rozdílu ceny se odečte cena zvolené varianty dodání, zbytek se vrátí na účet, který zákazník uvedl.

Naše údaje:
HOBBY ART TRADE Sp Z O.O.
ul. MEŁGIEWSKA, nr 74, lok. 202, LUBLIN, 20-234
VAT PL8161713778
NIP: 521538294
support@brushme.cz

Co hledáte?

Košík