Doprava a platba
DORUČOVACÍ ČAS
POZNÁMKA!!!
Každý obrázek vyrábíme individuálně.
Přibližná dodací lhůta je 3 až 10 pracovních dnů.
Pokud si objednáte obraz podle čísel na fotografii, výroba a expedice proběhne po schválení rozvržení.
Jakmile bude objednávka hotová, odešleme ji.
Děkujeme za pochopení, věříme, že se vám naše kvalita bude líbit a stanete se našimi stálými zákazníky.
Po odeslání objednávky obdrží zákazník e-mail na e-mailovou adresu, kterou uvedl při zadávání objednávky (někdy se stává, že e-mail skončí ve spamu).
Pokud jste neobdrželi potvrzovací e-mail, napište nám a my vaši objednávku zkontrolujeme.
Pokud si přejete obdržet objednávku do určitého data, informujte nás prosím e-mailem. support@brushme.cz
Způsoby doručení: V případě, že se jedná o zboží, které je určeno k dodání, je možné jej zaslat na adresu uvedenou v objednávce:
- DPD
- GLS
- DHL
Spokojenost zákazníků je naší nejvyšší prioritou. Pokud jste z jakéhokoli důvodu nespokojeni, kontaktujte nás prosím prostřednictvím naší e-mailové adresy
Odstoupení od smlouvy
PROBLÉMY S DORUČENÍM
Pokud zásilka nedorazila do 14 dnů, kontaktujte prosím kurýrní službu a uveďte číslo zásilky.
Pokud nemůžete zásilku najít, kontaktujte nás prosím prostřednictvím naší e-mailové adresy support@brushme.cz.
Jako zákazník jste zodpovědní za to, že nám poskytnete správnou doručovací adresu. Pokud vám objednávka nemůže být doručena z důvodu nesprávné doručovací adresy, budeme vám účtovat poplatek za náklady na doručení ve výši až 10,00 EUR.
V případě vadného nebo poškozeného zboží nás musíte kontaktovat do 3 dnů. Uveďte nám prosím číslo své objednávky a poškození zdokumentujte fotografiemi.
NEOBDRŽENÉ ZBOŽÍ
Pokud jste zboží neobdrželi do 14 dnů od objednání nebo se vaše objednávka ztratila, zašleme vám náhradní zboží. Nevzniknou vám žádné další náklady. Pokud nebude vaše objednávka vyzvednuta na poště ve stanovené lhůtě z důvodu nesprávné doručovací adresy nebo pokud nebude vaše objednávka vyzvednuta ve stanovené lhůtě, mohou být zákazníkovi účtovány náklady na dopravu.
VADNÉ NEBO POŠKOZENÉ POLOŽKY
Pokud je vaše zboží vadné nebo poškozené, můžete požádat o vrácení peněz a předložit fotografický důkaz (výrobní vada nebo poškození při přepravě). Fotografie musí být pořízeny bezprostředně po převzetí zboží nebo po jeho otevření. Pro uplatnění nároku na vrácení peněz je třeba nám poškození nahlásit e-mailem do 3 dnů od převzetí zboží.
Znovu připomínáme, že spokojenost zákazníků je pro nás nejvyšší prioritou. V případě jakýchkoli problémů s našimi výrobky nás prosím kontaktujte prostřednictvím naší e-mailové adresy support@brushme.cz.
---
- Zpracování objednávek v našich skladech může trvat až dva pracovní dny po autorizaci a potvrzení platby.
- Doba zpracování a dodání se může prodloužit z důvodu státních svátků.
Spolupracujeme s renomovanými mezinárodními dopravci, abychom zajistili, že vaše objednávka dorazí bezpečně a spolehlivě.
Naše výrobky expedujeme z našeho skladu v Polsku. Snažíme se zajistit, aby vaše zásilka dorazila co nejrychleji.
Objednávky lze zasílat pouze na jednu adresu. Chcete-li poslat objednávku na více adres, musíte pro každou adresu zadat samostatnou objednávku.
Objednávky jsou odesílány pouze v pracovní dny (pondělí až pátek).
- Nabízíme také dodávky našich výrobků po celé Evropě. Pokud o to máte zájem, pošlete nám prosím e-mail na adresu brushme.pl@gmail.com.
- V případě jakýchkoli nejasností nebo dotazů nápište nam na support@brushme.cz a my se pokusíme problém co nejdříve vyřešit.
POZNÁMKA!!!
Každý obrázek vyrábíme individuálně.
Přibližná dodací lhůta je 3 až 10 pracovních dnů.
Pokud si objednáte obraz podle čísel na fotografii, výroba a expedice proběhne po schválení rozvržení.
Jakmile bude objednávka hotová, odešleme ji.
Děkujeme za pochopení, věříme, že se vám naše kvalita bude líbit a stanete se našimi stálými zákazníky.
Po odeslání objednávky obdrží zákazník e-mail na e-mailovou adresu, kterou uvedl při zadávání objednávky (někdy se stává, že e-mail skončí ve spamu).
Pokud jste neobdrželi potvrzovací e-mail, napište nám a my vaši objednávku zkontrolujeme.
Pokud si přejete obdržet objednávku do určitého data, informujte nás prosím e-mailem. support@brushme.cz
Způsoby doručení: V případě, že se jedná o zboží, které je určeno k dodání, je možné jej zaslat na adresu uvedenou v objednávce:
- DPD
- GLS
- DHL
Spokojenost zákazníků je naší nejvyšší prioritou. Pokud jste z jakéhokoli důvodu nespokojeni, kontaktujte nás prosím prostřednictvím naší e-mailové adresy
support@brushme.cz. Na všechny e-maily obvykle odpovídáme do 24 hodin.
Odstoupení od smlouvy
Pokud si nákup produktu rozmyslíte, můžete nám sady křesleni podle čísel vrátit do 14 dnů od jejich obdržení bez udání důvodu. Upozorňujeme, že právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na sady osobní motivy odstoupení od smlouvy tedy není možné. Náklady na dopravu zpět hradí zákazník
PROBLÉMY S DORUČENÍM
Pokud zásilka nedorazila do 14 dnů, kontaktujte prosím kurýrní službu a uveďte číslo zásilky.
Pokud nemůžete zásilku najít, kontaktujte nás prosím prostřednictvím naší e-mailové adresy support@brushme.cz.
Jako zákazník jste zodpovědní za to, že nám poskytnete správnou doručovací adresu. Pokud vám objednávka nemůže být doručena z důvodu nesprávné doručovací adresy, budeme vám účtovat poplatek za náklady na doručení ve výši až 10,00 EUR.
V případě vadného nebo poškozeného zboží nás musíte kontaktovat do 3 dnů. Uveďte nám prosím číslo své objednávky a poškození zdokumentujte fotografiemi.
NEOBDRŽENÉ ZBOŽÍ
Pokud jste zboží neobdrželi do 14 dnů od objednání nebo se vaše objednávka ztratila, zašleme vám náhradní zboží. Nevzniknou vám žádné další náklady. Pokud nebude vaše objednávka vyzvednuta na poště ve stanovené lhůtě z důvodu nesprávné doručovací adresy nebo pokud nebude vaše objednávka vyzvednuta ve stanovené lhůtě, mohou být zákazníkovi účtovány náklady na dopravu.
VADNÉ NEBO POŠKOZENÉ POLOŽKY
Pokud je vaše zboží vadné nebo poškozené, můžete požádat o vrácení peněz a předložit fotografický důkaz (výrobní vada nebo poškození při přepravě). Fotografie musí být pořízeny bezprostředně po převzetí zboží nebo po jeho otevření. Pro uplatnění nároku na vrácení peněz je třeba nám poškození nahlásit e-mailem do 3 dnů od převzetí zboží.
Znovu připomínáme, že spokojenost zákazníků je pro nás nejvyšší prioritou. V případě jakýchkoli problémů s našimi výrobky nás prosím kontaktujte prostřednictvím naší e-mailové adresy support@brushme.cz.
---
- Zpracování objednávek v našich skladech může trvat až dva pracovní dny po autorizaci a potvrzení platby.
- Doba zpracování a dodání se může prodloužit z důvodu státních svátků.
Spolupracujeme s renomovanými mezinárodními dopravci, abychom zajistili, že vaše objednávka dorazí bezpečně a spolehlivě.
Naše výrobky expedujeme z našeho skladu v Polsku. Snažíme se zajistit, aby vaše zásilka dorazila co nejrychleji.
Objednávky lze zasílat pouze na jednu adresu. Chcete-li poslat objednávku na více adres, musíte pro každou adresu zadat samostatnou objednávku.
Objednávky jsou odesílány pouze v pracovní dny (pondělí až pátek).
- Nabízíme také dodávky našich výrobků po celé Evropě. Pokud o to máte zájem, pošlete nám prosím e-mail na adresu brushme.pl@gmail.com.
- V případě jakýchkoli nejasností nebo dotazů nápište nam na support@brushme.cz a my se pokusíme problém co nejdříve vyřešit.